» Zaloguj się » Zarejestruj się
Twók koszyk 0 produktów
Wartość 0,00zł. Przejdź do koszyka

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego Finezja24
 
Sklep internetowy Finezja dostępny pod adresem http://www.finezja24.pl/, którego właścicielem jest Marek Jamróz  prowadzony w formie jednoosobowej działalności gospodarczej, wpisany do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki na podstawie przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej, Dz.U. 2004 Nr 173 poz. 1807 z późniejszymi zmianami.
NIP: 681-190-93-74, Regon: 122719550
Kontakt ze sklepem :
Adres do korespondencji:
FINEZJA Marek Jamróz
Ul. Niepodległości 61
32-400 Myślenice
 
  1. Informacje wstępne
  1. Sklep internetowy www.finezja24.pl zwany w dalszej części niniejszego regulaminu Sklepem prowadzi sprzedaż  bielizny damskiej i męskiej,  różnego rodzaju odzieży, wyrobów pończoszniczych oraz akcesoriów i dodatków za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem strony http://www.finezja24.pl/.
  2. Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu Zakupów, dobrowolnym dokonaniem zakupu zamówionego towaru oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych Kupującego wyłącznie do celów związanych z realizacją zamówienia. Złożone i potwierdzone zamówienie stanowi umowę kupna - sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
  3. Regulamin dostępny jest nieodpłatnie do pobrania w formacie PDF klikając w link.
  4. Sklep prowadzi sprzedaż towarów  za pośrednictwem sieci Internet oraz telefonicznie i w lokalach położonym przy:
-C.H. "Stara Cegielnia" "JAN", 32-400 Myślenice ul. Kasprowicza 13
- 32-100 Proszowice, ul. 3-go Maja 15.
Do dokonywania zakupów w Sklepie za pośrednictwem sieci Internet niezbędne jest posiadanie przez Państwa aktywnego konta poczty elektronicznej.
 
Słowniczek:
  • Dni robocze  - dni od poniedziałku do piątku, podczas których sklep realizuje zamówienia oraz wysyła towary, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
  • Formularz rejestracji – formularz udostępniony na stronie Sklepu, który umożliwia założenie konta i dokonanie zakupu towarów oferowanych przez Sklep;
  • Klient- osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej  korzystająca z oferty Sklepu i dokonująca zakupów w Sklepie;
  • Kodeks cywilny - ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 (Dz. U. z 2014 r. poz.121 z późniejszymi zmianami);
  • Konsument - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej  niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową ( art. 22 1 k.c.);
  • Konto klienta – konto za pośrednictwem którego klient dokonuje zakupów w Sklepie;
  • PDF – format zapisu plików, który można odczytać po pobraniu zapisanego w nim pliku na  dowolnym urządzeniu wyposażonym w czytnik PDF;
  • Siedziba firmy - adres, pod którym jest wykonywana działalność gospodarcza
  • Sklep/Sprzedawca – Finezja, Marek Jamróz, Ul. Niepodległości 61, 32-400 Myślenice
  • Towary – wszystkie artykułu oferowane przez Sklep;
  • Ustawa o prawach konsumenta - Ustawa z dnia 30.05.2014r. O prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r poz. 827);
 
  1. Rejestracja
  1. Klient zobowiązany jest do zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia formularza rejestracji, w szczególności poprzez podanie numeru telefonu oraz adresu e-mail umożliwiających potwierdzenie zamówienia.
 
  1. Zamówienia
  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Przyjęcie zamówienia do realizacji przez Sklep następuje w ciągu 24 godzin od momentu definitywnego potwierdzenia zamówienia lub w momencie skompletowania wszystkich zamówionych produktów.
  2. Przedmiotem transakcji są produkty Firmy Finezja, które dostępne są w ofercie sklepu internetowego przedstawionej na stronie www.finezja24.pl w chwili składania zamówienia.
  3. Wszelkie informacje na temat produktów pochodzą z materiałów udostępnionych przez producenta.
  4. Wszystkie produkty są oryginalnie zapakowane i są dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej  oraz Uni europejskiej na podstawie stosownych zezwoleń sanitarnych.
  5. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych www.finezja24.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i nie obejmują kosztów przesyłki.
  6. Klient ma 3 dni na dokonanie wpłaty od momentu złożenia zamówienia w sklepie.
  7. Zamówienie jest realizowane w ciągu 3 dni od momentu otrzymania wpłaty od klienta lub wyrażenia dyspozycji na wysłanie towaru za pobraniem. Po upływie 5 dni od złożenia zamówienia,  zamówienie nieopłacone lub w przypadku braku możliwości kontaktu z klientem zostaje anulowane.
  8. Przyjęcie zamówienia do realizacji zostanie potwierdzone e-mailem lub telefonicznie przez przedstawiciela Sklepu.
  9. Klient może wprowadzać zmiany w zamówieniu do momentu rozpoczęcia realizacji zamówienia.
  10. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie lub mailowo, przed fizycznym dokonaniem wysyłki.
  11. Zamówienia złożone w soboty, w niedziele i święta rozpatrywane będzie w następnym dniu roboczym.
  12. Zamówienie można również złożyć telefonicznie 692-293-794 w godz. 9.00 – 17.00 od poniedziałku do piątku lub poprzez e-mail na adres: biuro@finezja24.pl
  13. Dowodem zakupu jest paragon lub faktura VAT załączona do przesyłki.
  14. Sklep zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania w przypadkach uzasadniających wątpliwości co do możliwości realizacji zamówienia.
  15. Każdy produkt w sklepie www.finezja24.pl oprócz ceny posiada tzw. punkty bonusowe – w skrócie oznaczone jako PB. Stanowią one podstawę do promocji, która w Firmie Finezja odnosi się do punktów bonusowych, a nie do ceny.
  16. Klienci, którzy podpisali Zaproszenie do Klubu lub Umowę o Współpracy mogą składać zamówienia w naszym sklepie internetowym  lub bezpośrednio w Firmie Finezja podając swój numer klubowy, który został nadany podczas rejestracji.
  17. Sklep zastrzega sobie prawo do:
        *      Zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie,
                      *      przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych,
                      *      do wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży.
Powyższe uregulowanie (17.) nie dotyczy konsumentów.
 
 
 
 
  1. Płatności
 
  1. Możliwe są następujące formy płatności:
  • Przy odbiorze - opłaty za dostarczony towar dokonujemy kurierowi na miejscu, bądź odbiór osobisty w siedzibie firmy.
  • Przelewem - w formie przedpłaty na konto bankowe Sklepu.
Płatność należy przelać na konto Firmy
 
ING Bank Śląski   30 1050 1445 1000 0091 3038 4465
Sklep Finezja24
ul. Niepodległości 61
32-400 Myślenice
  • Kartą kredytową lub PayPal
  •  Za pomocą systemu Payu
 
W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń dotyczących wiarygodności klienta www.finezja24.pl zastrzega sobie prawo do wyłączenia z dostępnych form zapłaty płatności za pobraniem.
 
  1. Nasze numery rachunków bankowych:
ING Bank Śląski : 30 1050 1445 1000 0091 3038 4465
 
 
  1. Koszty i sposoby dostawy
  1. Koszty przesyłki:
  • Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 1 do 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia.
  • Zakupione towary dostarczane są pod adres podany w formularzu zamówienia.
  • Wszystkie przesyłki dostarczane są firmą kurierską, co przyspiesza termin realizacji. Na życzenie klienta listem za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  • W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
  • Koszt dostawy produktu pokrywa Kupujący.
                * za przesyłkę bez względu na zawartość - 18,00 zł – dostawa kurierem przy  płatności przelewem
                * przy płatności gotówką (za pobraniem) – 23,00 zł
                * przy zakupie powyżej 250 PB (punktów bonusowych) – dostawa gratis
  1. Opłata za dostawę podawana jest podczas finalizowania zamówienia, podczas gdy Klient wybiera preferowany przez niego rodzaj przesyłki i zostaje poinformowany o jej cenie.
  2. W przypadku niedostępności części produktów w zamówieniu Klient informowany jest o stanie zamówienia. Może wtedy podjąć decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia i zwrot wpłaconej kwoty za zamówienie).
  3. W przypadku zamówień składających się z kilku towarów, a mających zostać dostarczonymi w jednej przesyłce, termin realizacji będzie uzależniony od terminu skompletowania przez Sklep ostatniego elementu danego zamówienia, chyba że Strony postanowią inaczej.
 
  1. Odstąpienie od umowy. Zwroty i  postępowanie reklamacyjne
  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30.05.2014r. O prawach konsumenta, Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy.
  2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się dla umowy przy wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
  3. Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie może złożyć na formularzu, który znajduje się na stronie internetowej Sklepu, pod adresem: http://przeklej.org/file/2nBdgb/Formularz.odstapienia.od.umowy.pdf   bądź inny sposób przewidziany w ustawie O prawach konsumenta.
  4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy konsument może złożyć poprzez wspomniany formularz albo sporządzić go na piśmie, a następnie wysłać go na adres Sklepu.
  5. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  6. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje:
- w przypadku zamówień towarów wykonywanych według specyfikacji konsumenta lub wyraźnie zindywidualizowanych
- gdy przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  1. Wskazane w poprzednich punktach rozdziału 6 uprawnienia dotyczą sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie względem osoby fizycznej, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Zwracane przez konsumenta towary muszą zostać odesłane w stanie kompletnym. Towary te powinny zostać zwrócone w stanie niezmienionym. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób , który nie jest konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Konsument odpowiada za każde zmniejszenie wartości rzeczy sprzedanej będące następstwem jego działania. Odpowiedzialność konsumenta za zmniejszenie wartości rzeczy sprzedanej ma charakter odszkodowawczy. Zakres odpowiedzialności konsumenta powinien zostać ustalony w oparciu o porównanie wartości rzeczy nowej z wartością rzeczy z uwzględnionym stopniem zużycia.
Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć informację z numerem rachunku bankowego, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. W ciągu trzech dni roboczych sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli zostaną spełnione przesłanki odstąpienia od umowy na gruncie ustawy O prawach konsumenta Sklep niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto konsumenta.
  1. Konsument ponosi bezpośrednie koszty przesyłki zwracanego towaru.
  2. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze Sklepem za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia oraz opisać przedmiot reklamacji i powód reklamacji. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie towaru na adres Sklepu z załączonym opisem wady i kserokopią / oryginałem dowodu zakupu.
 
Przysługują Państwu dwa rodzaje uprawnień :
  1. Gwarancja - to tryb reklamacji oferowany przez większość producentów i dystrybutorów towarów. W ramach postępowania gwarancyjnego towar zareklamowany przez klienta podlega naprawie bądź wymianie przez autoryzowany serwis. Jeżeli producent udziela gwarancji na towar to otrzymują Państwo kartę gwarancyjną dołączoną do towaru.
  • Zamawiając towar klient otrzymuje dowód zakupu ( paragon lub fakturę VAT) oraz kartę gwarancyjną ( do określonych towarów), zawierającą warunki udzielonej gwarancji. Sklep Finezja24 informuje, że klient powinien zachować dowód zakupu do dnia wygaśnięcia gwarancji, co umożliwia przeprowadzenie postępowania gwarancyjnego przez nasz Sklep.
  • W karcie gwarancyjnej znajduje się zazwyczaj sposób w jaki należy kontaktować się z serwisem. Jeżeli macie Państwo problem ze znalezieniem danych kontaktowych punktów serwisowych prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Dołożymy wszelkich starań aby udzielić Państwu wyczerpujących informacji.
 
  1. Rękojmia – tryb ten przewidziany jest w polskim systemie prawnym dla osób fizycznych, jak też osób dokonujących zakupu w Sklepie w celu związanym z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • Z rękojmi można skorzystać w ciągu dwóch lat od daty doręczenia towaru i roku od daty stwierdzenia wady towaru. Sklep maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem poinformuje Państwa o ustaleniach dokonanych w postępowaniu reklamacyjnym z tytułu rękojmi.
 
  1. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Informacje o towarach stanowią zaproszenie do zawarcia umowy na podstawie art. 71. Kodeksu cywilnego.
                                             7. Postanowienia końcowe
 
  1. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym www.finezja24.pl jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu.
  2. Koszty przesyłek w przypadku wymiany towaru wynikającej z błędnej realizacji zamówienia przez Finezja24 pokrywa w całości Sklep.
  3. Zespół sklepu www.finezja24.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 14 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami ustawy O prawach konsumenta.
  4. Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 Nr 133 poz. 883). Zgodnie z tą ustawą Klienci Sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich modyfikowania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania, bądź do ich usunięcia.
  5. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji. Sklep zastrzega sobie również prawo do wycofania poszczególnych towarów z oferty ze względu na okoliczności, za które Sklep odpowiedzialności nie ponosi.
  6. Sklep informuje, że wszystkie zamieszczane na stronach internetowych www.finezja24.pl znaki handlowe i towarowe w postaci materiałów graficznych i zdjęć produktów podlegają ochronie prawnej na podstawie ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ich kopiowanie oraz przetwarzanie jest zabronione bez zgody autora.
  7. Logotyp  Finezja24 jest własnością sklepu i nie może zostać edytowany, przetwarzany ani udostępniany bez zgody właściciela Sklepu.
  8. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
  9. Niniejszy regulamin został sporządzony na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) oraz ustawy o prawach konsumenta z 30.05.2014r.
  10. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Wszelkie zmiany regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie sklepu. Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
  11. Regulamin obowiązuje od 25.12.2014r.